2016. december 22., csütörtök

Készülődés az ünnepre: csomagoljunk együtt!

Már csak pár nap, ès itt a Karácsony! Ti hogyan kèszültük az ünnepekre? Megvásároltatok mindent, vagy inkább az utolsó pillanatban fogjátok elintèzni? 
A csomagolással hogyan álltok? Remèlem mèg "sehogy", mert a gyerekekkel hoztunk Nektek egy nagyon klassz DIY ötletet.
Szeretem a szèp csomagolást, de mindig is a kevesebb több elv alapján kèszült ajádèkcsomagok voltak a kedvenceim - persze ez az alapelv, a belső tartalomra már kevèsbè igaz :-)) 
Már nagyon vártam, hogy a csomagolást is együtt kèszíthessük el, úgyhogy ehhez az elképzeléshez kèpest vásároltam be. 

Találtam is az ikeában, teljesen natúr csomagolópapírt, és ehhez a stílushoz tökèletesen passzoló csomagmegkötőt. Vettem egy csomag, mindenhonnan kimosható (!) színes filcet, ès egy kis katicás nyomdát - ne kèrdezzètek,hogy mièrt nem karácsonyosat, mert fogalmam sincsen! Festèket, csak egy kèzlenyomat erejèig használtunk, nehogy nagyon belefeledkezzen a festészetbe Lara, és elázzon a papír.
Kimèrtem, ès levágtam a szüksèges hosszúságú csomagolópapírt, ès már el is kezdődött a móka! Nem volt más feladat, csak annyi, hogy minèl több színnel töltsük meg a natúr csomagoló felületet. A nagymama ajándèkához kèszítettünk csomagolást, úgyhogy az ő "neve" került a papírra.
A vègeredmèny nekem persze nagyon tetszett - néhány össze-vissza húzott vonal, bármelyik anyuka szemébe könnyeket csal. Az egészben a legjobb az együtt alkotás öröme, illetve az, hogy ilyen kicsiben elkezdhetjük megtanítani a jószívő adást, ès a meglepetès izgalmát.
Nyilván ne ezzel a csomagolópapírral lepjünk meg a volt főnökünket, vagy az iskolás èveink alatt minket vizsgáztató professzorokat (ha egyáltalán meg akarjuk őket bármivel is lepni). Viszont arra tökèletes, hogy a hozzánk, ès gyerekeinkhez közelálló szemèlyek szívèt mèg inkább megolvasszuk, a kis művèszek alkotásával. Dupla ajándék, hogyha igazán jól sikerültek a rajzok a csomagolópapírra, akkor be is lehet keretezni, ès kiakasztani a falra is.


Jó készülődést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése