2016. június 17., péntek

Apró – Hatalmas segítségeim

Nagyon szeretem az olyan cikkeket olvasgatni, amik egy engem érdeklő témában top listát készítenek. Még ha nem is tulajdonítok neki különösebb jelentőséget, akkor is szeretem átolvasni, hátha meríthetek belőle valami ihletet, hátha mond valami újat.
A második babavárásomba, már jóval rutinosabban tudtunk belecsapni. Itt már volt valami fogalmam, hogy melyek voltak azok, amik esetleg feleslegesek voltak, vagy melyek, amik hiányoztak, jól jöttek volna többször is. Persze ezeket a hiányosságokat folyamatosan igyekeztük bepótolni, de mire Panka megérkezett, azt hiszem egész jól kipipálhattuk a nagy részét.
Már régebb óta készültem arra, hogy egy listát összehozzak Nektek, mostanra sikerült, így megosztom Veletek!
Ez a lista persze nem olyan, hogy ne lehetne édesanyává válni ezek nélkül – van egyáltalán olyan lista?!. Mégis számunkra nagyon hasznosnak bizonyultak ezek a termékek, megkönnyítették a hétköznapjainkat, és sokszor – sokszor használtuk, és azt hiszem a jövőben is rengetegszer fogjuk.
Tehát álljon itt az Apró, de mégis Hatalmas segítségeim lista:

1. Felhő szoptatós kendő, teljes szabadságot ad, nem kell a szoptatási idő alatt a lakásban kucorogni, vagy éppen egy mellékhelységbe dekkolni, ha mégis kimertünk mozdulni. Anyaként tudjuk, hogy a gyerekekre hihetetlen farkas éhség tud rátörni, és ezt egyáltalán nem diszkréten közlik. Lehet először csak egy-két nyögés, de aztán… Tökéletes, ha a nagyobbik tesóval játszóterezünk, vagy a családdal a tengerpartra utazunk. Itt a városban is hasznát vehetjük, és még ha az autóban ülünk, akkor sem kell a textilpelussal bajlódni.
Erről a termékről már korábban írtam, belinkelem Nektek:

2. MyBaby Hug babakordozó kendő, az anya közelsége semmivel sem pótolható. Nem csak tökéletesen megnyugtatja a babát, hanem így még jobban érzi a szeretetünket, gyengédségünket. Segít a pocakfájós időszakot átvészelni (hiszen gyakorlatilag megszünteti a mgfelelő pozíció, és a megnyugtató anyai ölelés által), és segítség, ha mindkét kezünkre folyamatosan szükség van. Nálunk nagyon bejött, sajnálom, hogy Laránál nem használtam.
Erről a termékről is írtam korábban:

3. Openbag hálózsák, először nagyon hálózsák ellenes voltam, de ez néhány hónap után megdőlt. Amikor eljött a ficánkolós, álmában vándorlós korszak, akkor láttam, hogy milyen hamar meg tudnak fázni a gyerekek. Hiába van fűtés, meg rendes pizsama, a takaró akkor is kell. Mivel az mindig a földön landolt, ezért muszáj volt beadnom a derekamat a hálózsák témában. Nagyon megszerettem, az Openbaget meg különösen! Hiszen járó babáknak ez a legjobb, nem korlátozza, mégis melegen tartja őket, így éjszaka sem kell izgulnunk miattuk.

4. Momma tányér, ezt a tányért nagyon szeretem, mert melegvizet lehet tölteni a belsejébe, így a hosszúra nyúlt lakmározások közepette sem kell többször megrohamozni a mikrót. Folyamatosan melegen tartja az ételt, és ráadásul ez nehezéket is jelent, így kevesebb a valószínűsége, hogy kiborítja minden csibészségre elszánt csemeténk. Akinek ez nem lenne elég: az alja csúszásmentes réteggel van bevonva. Természetesen bpa mentes termék!

5. Nuvita cumisüveg szárító, erre sohasem gondoltam, hogy szükség lesz, de nagyon szeretem! Nem szoktam a cumikat, cumisüvegeket a hagyományos csöpögtetőre rátenni – főleg, amiután sterilizáltam. Nem hiszem, hogy gond lenne, de egyszerűen jobb szeretem külön rakni, talán inkább a rendszerezés kedvéért. Viszont így, vagy benne maradt a víz a cumisüvegben, vagy állandóan eldőlt. Ez nagyon jó megoldást nyújt minderre, ráadásul bárhova magunkkal vihetjük, mert összehajtható. Az ára is tökéletesen megéri, ennél olcsóbbat nem is találtam.

6. Botmixer, aprítógép, erről nem is akarok sokat írni, a hozzátáplálást megkezdődően, a finomra darabolt ételes korszak végéig tökéletes. Mi mindennap használjuk.

7. Morzsaporszívő, ezt eredetileg nem baba célra terveztük, de mégis csodákra képes a süteménnyel-végig -szaladok -a-lakáson, vagy a homokozóból-cipővel-bejövök szindrómák esetén. Ráadásul, ha már az autóban egy kilónyi kenyér összegyűlt keksz, és egyéb törmelékekből, akkor gyorsan, egyszerűen össze lehet vele szedni, Apa nagy örömére. (ehhez persze érdemes a vezeték nélküli verziót választani, ha nem akarjuk egy 50 méteres elosztóval végig kábelezni a lakóparkunkat)

8. ClevaFeed etetőháló, először egyik barátnőmnél láttam ezt, és az egyik legundorítóbb dolognak találtam. Biztos voltam benne, hogy az én gyerekemnek nem lesz… Hát lett, és mennyire jó! Amikor valamilyen rejtélyes okból rohanunk, és szeretnék mondjuk egy fél órát nyerni magamnak az etetés terén, akkor belenyomok egy banán darabot, vagy kekszet ebben az etetőhálóba, a gyereket a babakocsiba, és már lehet is indulni! A gyerek egyedül tud enni, anélkül, hogy félrenyelhetne! Fejleszti a finommotorikát, enyhíti a fogzással járó viszkető érzést, miközben vitaminhoz jut. Nagyon hasznos, könnyen tisztítható (a szilikonos verziója).
Viszont, a gyereket utána úgy kell kihámozni a kajamaradék alól. Mindenesetre sokszor életmentő-időtnyerő segítség.

9. Lascal Buggy Board (Maxi) testvérfellépő, hát ez a termék csillagászati áron van újonnan. Viszont lehet használtan, jó minőségűt venni, kedvező áron. Amikor a babakocsizást választottam, akkor Lara sokszor elfáradt, vagy nem volt kedve jönni, és akkor nagyon jó volt, hogy fel tudott állni erre. Gyakorlatilag teljesen véletlenül választottuk a Maxi (nagy) kiszerelést, de utólag jó döntés volt, mert van annyira nagy, hogy a végső összeesős fázisban, rá tudja dobni a kis fokhagymákat, és lehet repeszteni tovább. Igaz, ha összeadogatom azt a mennyiséget, amit így tolni kell: 15 kg a babakocsi, 7 a Panka, 13 a Lara, akkor arra a következtetésre kell jutnom, hogy 4 év múlva a súlylökésen indulhatok az Olimpián. De mégis inkább megéri, minthogy végig sírja az utat, vagy ölbe kelljen cipelnem.

10. Nuvita autós ételmelegítő, nálunk az autóban való evésnek kultúrája van. Legyen szó csak egy cumisüveg tejről, vagy bébi főzelékről. Menetközben, vagy állóhelyben, nagyon sokszor arra kerül a sor, hogy jó lenne utazás közben megmelegíteni a táplálékot. Az éhség nagy úr, úgyhogy nálunk ez az eszköz állandóan a kocsi tartozéka. Kb 20 perc alatt melegít fel egy nagyobb cumisüveget, vagy egy üveg bébiételt. A termobevonatos tasaknak köszönhetően egy kis ideig melegen is tartja, így ha kiszállunk, akkor ebben magunkkal is tudjuk vinni. Érdemes a közepes, vagy a legnagyobb méretet választani, mert van olyan cumisüveg, ami nem férne bele a legkisebb változatba.

11. Quechua UV szűrős sátor, nálunk ez a nyaralás, strandolás idején kötelező kellék! El lehet benne bújni a nap elől, lehet enni, inni, és a babáknak aludni is.
Mi szerettük, mert nem kellett alvás idő alatt, vagy nyűgösködéskor, állandóan a tengerpartról a szállásra visszamennünk. Egyszerűen beraktuk Larát, és nem sokkal később el is aludt. A tengervíz csobogása, a sós levegő jótékony hatása hmmm kell ennél több egy pihentető alváshoz?! Ezért mindenképp a listámra került!

Nyilván van még sok más termék is, amiket szeretünk, de ezeket mindenképp szerettem volna kiemelni. Mindegyiket használjuk, szeretjük. Mindegyik bevált, teszi a dolgát rendesen, amit elvárunk. Remélem segítség volt, és ha van Nektek is oylan, ami nem szerepel a listában, de nagyon szeretitek, bátran osszátok meg velünk!





2 megjegyzés:

  1. Nagyon jokat szedtel ossze! Bevallom eddig a pillanatig feleslegesnek gondoltam a morzsaporszivot. De igy mar a 3 gyerekes rutinos morzsa hegyek es homok dunek a jatszozas utan a padlon nagyon zavaroak....ugyhogy most hataroztam el hogy veszek egyett tuti😊koszi a tippet😙

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jokat szedtel ossze! Bevallom eddig a pillanatig feleslegesnek gondoltam a morzsaporszivot. De igy mar a 3 gyerekes rutinos morzsa hegyek es homok dunek a jatszozas utan a padlon nagyon zavaroak....ugyhogy most hataroztam el hogy veszek egyett tuti😊koszi a tippet😙

    VálaszTörlés